12/12

Har inte riktigt haft tid att skriva här på ett tag. Händer ganska mycket nu faktiskt kan vara därför. Det är hur mycket som helst i skolan just nu såhär innan jullovet, jobbet ligger bakom hörnet och smyger lite då och då. Sen går väl livet lite upp och ner i största allmänhet. 

Veckan har väl sett ut såhär ungefär.
Pluggat, vart med tessan, vart med bolinder, pluggat lite till, jobbat, sovit.
Hinner knappt starta datan längre känns det som.


Idag har det vart en jobbig dag, har haft så jävla ont i magen, jag kan sätta en hundring på att det är blindtarmen =S Men får se om det går över nån gång. Nu har jag iaf precis duschat och sovit middag, jag skulle vilja vara typ 5 år på nytt för då gör det inget om man sover middag varje dag ;) Ska börja fixa mig snart för sen kommer danne och helén hit och sen ska vi vidare till Mobet =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0