15 december

Hur skön dag som helst, gick till skolan där vi hade ett litet prov och sen frågesport ;) Tyvärr vann inte mitt lag men jag vinner nog nästa gång ;) Sen var det gympa men jag kände att min rygg och mitt huvud inte orkade med box idag så jag gick hem. La mig på soffan och glodde tv, men hoppsan jag somnade visst =P vaknade tre timmar senare med världens huvudvärk, men nu mår jag bättre. Kom precis hem har vart i norrtälje och köpt julklappar med lillebror eftersom tessan bangade idag ;) Aa juste jag fick en julgran av min mamma idag, en svart ;) Hur snygg som helst =) Och så köpte jag en matta till mitt rum så att det inte ska eka så mycket ner till mammas rum.

Nu ska jag städa lite men ha en bra kväll!

Puss <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0