16 December

Sov hur dåligt som helst inatt, vaknade hela tiden och trodde att jag försovit mig. Klev upp lite halv snurrig vid halv fyra och trodde klockan var fem, men efter att ha suttit på säng kanten en stund insåg jag att klockan kan inte vara halv fem för jag hörde inte mamma där nere, kollade klockan och sen var det bara somna om. Sen var jag faktiskt ganska pigg när jag vaknade, sen iväg och börja jobba. Det roliga är att man är alltid så jävla seg den första timmen, jag kommer inte ens ihåg vad jag gjorde i morse mellan 6-7:30, skit läskigt ju. Jobbade till elva sen dags för skola. Vi jobbade med företaget, fick faktiskt lite vettigt gjort idag för en gångs skull. Sen psykologi, antingen är jag jävligt korkad eller så är det riktigt svårt? Jag fattar ingenting, har inte gjort det på hela tiden så det ska bli kul att se betyget sen ;)
Mamma hämtade mig i skolan så åkte vi hem käkade och sen kom Camilla så färgade jag hennes fransar och målade hennes naglar, extra pengar är ju alltid trevligt =). Jag har vart hur duktig som helst, jag har skrivit klart min festarrangemang grej. Den blev riktigt bra faktiskt, ångrar att jag inte satsade på Mvg ändå men mitt lata jag sa Nej.

Nu har jag precis klippt mig, duschat och målat naglar ;) Ska nog sova snart så jag kanske är lite pigg imorgon, för det kommer bli en lång dag i skolan. Slutar halv fem sen ska vi stanna efter och hålla på med vårat UF företag =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0