17 December, en dag att minnas!

Hej alla glada, till och med jag är på riktigt bra humör idag! ;)

Idag har vi dansat gärnat i skolan (hehe) runt granen. Eller nej vi hade ingen gran men det gick bra med en plast blomma. Jag vet inte riktigt var det var för fel på alla idag men vi var så otroligt fnittriga. Efter det så sprang vi runt på skolan och sjöng julsånger i ett långt led och plockade med oss alla stackars ettor som satt lite här och där. (hahaha) Sen var det dags för jullunch, känner mig smällfet just nu men det gör inget, jag späder ner det med lite mat från donken snart ;)
Sen smällde det, tessan drog tidigare (sjuk trodde vi) men nej den lilla fulingen åkte iväg och tog körkort bara sådär. Shiiit vad glad jag blev när hon ringde, det kändes nästan som om det var jag som tagit körkort, jag blev så jävla glad för hennes skull. Det menar jag faktiskt, fast jag känner mig ganska värdelös, klara tessan borde ju jag också göra det *Blink*. Vi ska i alla fall ta en firar runda sen och fira på tessans favorit restaurang ;) DONKEN! Hehe.
Men nu måste jag kila för snart kommer tessan i sin ferrari ;)

Puss på er <3


Passa er alla ni med körkort för här kommer tessan i sin ferrari ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0