31 December 2008

Har vart lite dålig med bloggandet nu, men det är full rulle som gäller. Jobbade i söndags, måndags och tisdags, sen har jag typ sovit, lekt med mia och danne och sovit lite till.
Men igår var jag på date med tant- Pia, vi käkade och snackade skit, riktigt trevligt faktiskt. Det där är en sån filur som man typ inte kan bli arg på, för hon är sig själv hela tiden! I Like Her!

Nyår

Nu har jag precis vaknat och ätit frukost, ska snart försöka ta mig ork att gå ner och hoppa in i duschen. Sen bär det av hem till tant- Pia, för fix, färg och lite mat kan jag tänka mig ;) Det största problemet just nu är, vad fan ska jag ha på mig? Det är ju skit kallt ute, jag skulle vilja ha långkalsonger, mjukisbyxor, kofta och raggsockor men njaa, kanske inte på nyår. Det är värt att frysa lite! Kvällen vet jag inte riktigt hur den ser ut men man kan ju vara i ordning gjord iaf =) Jag tror det blir att vi drar till anneli, men man vet aldrig ;)
Ni får ha en riktigt bra kväll!

Gott nytt år! <3

Kommentarer
Postat av: Maya

DUMMA .. Dissar mig för ett par ägg ;D ahahaha :D <3

2009-01-01 @ 12:58:59
URL: http://melinahafelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0