6 December

Vaknade imorse och var piggare än jag förväntat mig, var på mobergs igår men där var det i och för sig väldigt lugnt. Kom hem gick och la mig somnade som en stock.
Nu har jag precis duschat ska nog börja sminka mig snart sen är det dags att göra lite nytta, jag ska städa mitt rum, tvätta och plugga som en dåre! Hur ska jag orka? Sen ikväll vid sextiden ska mamma ha tjejmiddag och då ska jag färga "damernas" bryn och fransar och måla naglar. Ikväll vette sjutton vad som händer, men jag har hört ryktas om att jag ska kolla film ;)

Aa juste jag kanske inte skrivit så mycket nu på senare tid men det är mycket som tar på krafterna nu så datan har kommit i andra hand ett tag.

Seee yaa! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

EMELITTA!! vi fint du fått det, men kasnske inte så bra med sommatbilder ? :P hihi

2008-12-06 @ 14:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0