7 december

Vaknade typ vid tolv tiden sen kom pappa och hämtade mig för vi skulle ut till farfar men när vi kom hem till honom(väddö) så visade det sig att han inte var hemma, vi väntade och väntade men han kom aldrig så det var bara vända och åka hem igen. Sen dropppade han av mej nere på stan så åkte jag med mamma,mormor, morbror och snygg-Hugo upp till roslags för att kolla när Ella skulle ha en julshow. Hon är jätte duktig, hon brås på mig ;) Hehe. Kom precis hem till Daniel, vi ska väl glida runt lite och sen vidare till Moa =)

Ha en kul Söndagkväll om det nu går! ;)

Seee yaa! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

ett nytt inlägg postat för dig min sköna möö ;)

2008-12-08 @ 10:55:55
URL: http://ronron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0