den 2 december

Shit asså julen närmar sig med stormsteg, känns faktiskt lite små jobbigt. Mamma har redan pyntat hela huset hur mkt som helst och man måste köpa en massa julklappar till allt och alla.
Igår gjorde jag inte så mkt var i skolan som vanligt sen med daniel hemma hos moa. Sen blev det en tidig kväll för jag jobbade nämligen i morse från klockan sex till elva, usch och fy, men pengar kommer det bli iaf =) I Like It! Sen vidare till skolan för psykologi, inte ett favorit ämne om man säger så =P Det är jäkligt komplicerat. Men det var kort dag idag så tisdagar är en av favoriterna ändå. Sen lekte jag lite med daniel vi kollade mamma mia (världens bästa), sen hem till mej och städa och så mötte vi thess och mickan slickan. Satt och gjorde moa och mickis sällskap på busstation oxå, hehe jävla pundare där inne som stog och dansa, hehehe, läckerbit. Heheh sen var det en nöt som somnade mitt i dörren som egentligen ska stängas automatiskt, asså folk med rullator kan vara ganska roliga ibland ;)
Nu ska jag sitta vid datan ett tag och sen kolla andra avenyn, imorrn blir det meditation på å-rummet och sen vette sjutton.

God natt på er alla glada!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0