God morgon, vilken strålande dag!

Fyy vad skönt det var att sova, har nog aldrig sovit så bra som jag sov i natt.
Igår var jag iaf med tjorven o co, träffade även Melina (I like her). Vi satt typ och snackade hemma hos tj och sen hyrde tess och dom nån rulle men vi orkade inte kolla så vi skulle ta en sväng med rebecca, eller sväng och sväng vi satt i bilen som stog stilla och frös tårna av oss. Till en början var det ganska kul för tjorven hade damp , hahah. Sen gjorde vi inte så mycket mer, vi hade tråkigt så tess kom och hämtade oss istället. Sen skjutsade hon hem mej, och här sitter jag nu. (Jag överlevde iaf ;).
Nu ska jag typ klä på mig och sminka mig och sen kanske ner på stan med min mor, hörde rykten om att hon ville de. Ikväll blir det tyvär lugnt, ska jobba imorrn =( Men ni får alla ha det så kul ändå utan mig ;) Hehe.

Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0