God morgon!

Trodde man skulle få lite sovmorgon idag, men inte! Tessan den nöten skickade ett väldigt viktigt sms till mig halv nio: "Kan inte du bränna en skiva?", men Ja det kan jag ju göra hlav nio på morgonen när jag har sovmorgon! Hell No! Bara för att hon inte fick sovmorgon, bara för att hon har så mkt rester kvar att göra, men lilla gumman så blir det när man skolkar!
Nu har jag i alla fall precis duschat och klätt på mig, sitter och väntar på att tessan ska bli klar sen bär det av till Täby för att köpa julklappar. Det jobbigaste är bara att jag inte har några pengar över till julklappar, jag behöver så himlans mycket saker själv, eller så kanske jag bara köper julklappar till mig själv i år? ;) Jag måste nog prioritera lite. Men jag har bestämt att det blir bara julklappar till mamma & pappa och deras respektive, farmor fick en liten rackare också. Jag har lite panik faktiskt, för mig är inte julklappar så viktigt men man vet ju inte vad andra tycker.

Nej nu ska jag bädda sängen och gnugga tänder ;)

Ha en fortsatt bra dag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0