Jobba

Gick upp med tuppen idag, (halv sju) käkade lite frukost och sen dags att åka till rimbo för att jobba. Dagen började ganska bra men sen vart det fan inte kul, har så nedrans ont i ryggen just nu. Jobbade i åtta och en halv timme och det är mer än vad jag är van vid, men pengar blir det =) Stog hela tiden och funderade på vad jag ska göra med alla pengar =) Men jag kom på en jätte bra grej ;) Jag ska slösa dom på nått onödigt =) Jag skulle vilja köpa en ny mobil eller kanske en fyrhjuling =) Eller så är jag smart och satsar på körkortet istället =P
Nu blir det nog lägga sig i sängen och knäcka ryggen lite ;)


Hade bra ;) Puss & Kram julegran <3

Kommentarer
Postat av: mamma

ryggvärken går över, efter 25 år känner man inte så mycket. skämt, du ska INTE stanna där

2008-12-14 @ 17:59:03
Postat av: helén

fy satan,hoppas ryggvärken släpper!

2008-12-14 @ 19:37:19
Postat av: Svar till mamma

Hehe de är ingen risk hurru du =P

2008-12-14 @ 20:39:16
URL: http://emelitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0