Julafton avklarad

Ja nu var julen över då, känns inge speciellt eftersom jag inte ens fattade att det var julafton igår. Fast jag måste erkänna att det var ganska mysigt och sitta där hemma hos mormor och morfar som vanligt. Fast i slutet av kvällen kände jag att det började bli väldigt samma, det är samma mat, samma folk, samma ordning och vissa julklappar är till och med samma varje år. Vi hade en liten diskution om det där men det ska tydligen va "samma" jämt.
Vi hade tyvär ingen tomte, men det gick bra ändå. Mina kusiner Hugo och Ella delade så gärna ut julklapparna (skönt då slipper jag). Jag fick pengar och en massa småsaker.
Kom hem vid typ tio tiden, satte mig vid datan och snackade med min kära kurre på msn, det var länge sen så blev riktigt glad att hon hade tid =). Sen skulle jag kolla film men min data är störd så den hängde sig och sen var det roliga slut, får se hur länge den pallar med idag då. Nu ska jag snart ner och duscha, men i den här familjen måste man skriva upp sig på en lista för att få duschen innan 12 ;) Hehe.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0