Juldan!

Vaknade typ vid elva, tog världens längsta dusch och fixade mig och donade. Sen satt jag och hade så grymt tråkigt. Skulle ner till konsum och snacka med tessan för hon jobbade, precis innan jag skulle åka skickade jag ett sms till Therese och kollade vad hon och tjorven gjorde. Dom var på väg till åland och självklart ville jag följa med. Stressade som en dåre ner till station och när jag kommer dit så visar det sig att det inte gick nån båt. Jahapp va gör man nu då? Vi gick och tog en fika och satt och snackade skit. Sen gick vi hem till dom och satt där och uggla ett tag, sen kom danne och hämtade mig så åkte vi hem till mej. Jag sminkade mig och "städade", det blev inte så mkt bättre efter att jag städat om man säger så =P Sen som vanligt fick jag panik, rev ut hela garderoben för att hitta nått att ha på mig, men icke sa nicke där fanns inget kul.
Sen åkte vi till danne så han fick äta lite mat så han inte dör och sen tebax till mig och sen kom brudarna. Hehe förkröket hade börjat, det var riktigt heta diskutioner om allt mellan himmel och jord, vissa satt och luktade och slickade på kondomer(nämner inga namn), det var iaf riktigt trevligt. Sen drog vi ner på stan, på G var typ det enda stället det gick att komma in på så vi satt där en liten stund, sen vette sjutton vad vi gjorde. Vi gick typ bara runt och stog i kö hela kvällen kändes det som. Åkte hem låg och snackade till typ 4 så nu är jag ganska trött om man säger så, men jag vaknade vid elva och var hur pigg som helst. =) Haha låg och drygade mot daniel och försökte få liv i honom hela morgonen så han är ganska sur på mej nu om man säger så =)
Ikväll vette sjutton vad som händer, kanske ska över till tjorven men man vet ju aldrig =)



Ha en bra kväll för guds skull <3
Haha jag hade en ännu fulare bild på danne men jag vågade inte lägga upp den ;)

Kommentarer
Postat av: mamma

lilla gumman båten går inte från station.

2008-12-26 @ 18:45:16
Postat av: Alina

Ha en trevlig kväll! :)

2008-12-26 @ 18:47:43
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: emelie

Men lilla mamma jag menade ju att vi skulle ta bussen från station till båten, dummer =)

2008-12-26 @ 18:58:34
URL: http://emelitta.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahah söt mamma

2008-12-27 @ 06:23:43
URL: http://melinahafelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0