Looooov!

Ja men då var det jullov då ;) Fyyy faan va skönt!
Har hållt på med företaget hela dagen idag (blomsterarrangemang). Jag kände vid tre tiden att det började bli lite jobbigt, man tappade energin lite, men det gick bra till slut iaf, vi fick alla sålda =). Sen åkte jag och tessan och levererade två blommor till malin och sen vidare till farmor med en julblomma =) Där fick vi fika och snackade lite med henne, sen skjutsade tessan hem mig och nu sitter jag här. Haha har så jävla tråkigt så jag har typ suttit och fördrivit tiden med att sminka mig och kollat på bonde söker fru =P Men snart ska jag iväg till Moii och kolla film eller nått och där är också Matilda =)

Ha en trevlig kväll alla glada! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0