Lördag

Igår satt jag hemma till typ tre tiden, jag hade så jävla tråkigt. Men som tur var så var jag inte ensam om det, helén hade lika tråkigt hon, så vi bestämde oss för att ha tråkigt tillsammans. Hon kom och hämtade mig sen satt vi hemma hos henne och väntade på att tessan skulle sluta jobba. Sen vid sju tiden kom tessan och pillan så vi drog till donken och satt där och käka & snacka skit =) Sen blev det raggar runda i norrtan =P Sen drog tessan och pillan hem för dom skulle upp med tuppen och jag och helén åkte hem till henne. Sen var det dags att dra igen, jag helén och fredrik åkte upp till Therese =P där satt bara en massa fyllon ;) Hehe. Blev lite sugen att hänga på faktiskt det måste jag erkänna, men pank som man är och inte en julklapp köpt så stog jag emot =) Hehe men jag hoppas att ni hade kul ;)

Nu ska jag städa mitt rum och sen iväg till Rimbo, till mormor och morfar =)


Kommentarer
Postat av: Michelaaajni

Jag visste väl att du ville haka på ;) din lilla torris:D vi hade iaf jättre roligt :) du får följa med nästa gång :)

2008-12-21 @ 15:49:09
URL: http://michelaaajn.blogg.se/
Postat av: emelitta

Ja, men jag ville ju inte gå ut bara med er, helén var ju med också jag kunde ju inte bara dumpa henne nånstans, så brukar inte jag vilja göra mot mina kompisar =S =P

2008-12-21 @ 18:29:13
URL: http://emelitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0