Städ lördag

Var ner på stan med mor idag ju, jag hittade fyra tröjor och en bh så nu är jag fattig igen =).
Har lovat mig själv riktigt länge att jag ska storstäda mitt rum, idag var ett perfekt ryck. Fast som vanligt kommer det nått roligare ivägen så får se om det blir klart eller inte ;) . Men jag har kommit så långt att jag har rivit ut allt ur garderoben, det är ju en bra början =) Ska försöka plugga lite körkort idag också. Var precis ut och övningskörde och den skylten har jag lust att elda upp vilken sekund som helst!!! Nu ska jag fan ta det där jävla körkortet, hur lat får man vara egentligen? Först sitter jag och gnäller på alla som segar med körkortet, och sen gör jag exakt samma sak själv!
Ne nu ska jag fortsätta städa medans alla andra sitter på förkrök för att dom ska ut idag =) Jag är hur avis som helst, men plikten kallar =P Hoppas ni får det hur kul som helst, fast inte jag är med ;)

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0