Tisdag

Vaknade med tuppen idag igen, jobb mellan 6 och 2 typ. Sen kom jag hem var helt slut i kroppen, tog världens snabbaste dusch och sen snabbt på med smink och kläder sen kom daniel och hämtade mig. Jag skulle nämligen köpa julklappar men det var ju lättare sagt än gjort, hur svårt kan det va egentligen? Jag har liksom bara köpt till mamma, pappa och farmor. Pappa fick sin alldeles nyss, det var en vinlåda med olika munstycken typ och en flaska vin i =) Jag har precis vart där och ätit middag och öppnat paket "lilla julafton" som dom nu så fint kallar det.  Jag fick en stereo, ljushållare, pengar, bio biljetter och presentkort på körskolan (vad han nu menar med det?) Hehe. Kanske är dags att satsa på körkortet snart ;)
Kom precis hem ska städa mitt rum, ser ut som om en bomb precis slagit ner, sen blir det kolla film och måla naglar. Jag känner att jag inte hunnit med att bara sitta på senaste tiden, jag är så jävla uttråkad hela tiden, måste ha någon att prata med och berätta allt jag vill berätta, få ut mina aggresioner (kan bli på fel person ibland). Men jag får väl se, kanske ringer och plågar nån kotte sen med massa snack ;)


Hehe pappa var tomte fast det bara var jag och nisse där, och konstigt nog så kom han inte genom ytterdörren?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0