....

Får man bli så jävla arg på dig som jag blir, får man koka över så fort någon öppnar käften? Jag tål inte din röst, dina kommentarer, ditt ego. Tänk inte på någon annan, det är dödligt. Varför vara snäll och hjälpsam? Varför inte bara tycka synd om sig själv hela tiden? Varför försöka trycka ner någon annan för att själv må bra, mig är inte lätt att trycka ner men du har fan lyckats! Jag håller på att explodera snM förstår mig inte på dig och ditt enorma ego, man sparkar inte på någon som redan ligger. Man brukar väl bry sig om dom i sin närhet? Inte bara hacka hela tiden, man försöker väl visa kärlek till dom som förtjänar det. Dom man vill visa kärlek till.
Jag tror att jag hatar dig!

Kommentarer
Postat av: meL!!

vem?

2008-11-12 @ 18:48:49
Postat av: Michelaaajn

Vad har hänt ?:O

2008-11-13 @ 16:59:50
URL: http://michelaaajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0