Helg

Jobbade igår, så det var ju bara gå upp halv fem igen, men det gick ganska bra, förutom att min rygg och mina fötter är helt slut. Mötte Ronya och Moa i Rimbo klockan tre så tog vi kvart över tre bussen till Täby. Skit kul var det, lite flamsigt men det får det vara när det bara är tjejer. Jag köpte två koftor, två t-shirts, örhängen, mascara och sen kommer jag inte på nått mer men det är säkert nått jag missat, jag åkte ju dit för att köpa stövlar men jag hittade inga =( . Sen bar det av hem, missade bussen med typ fem minuter så fick sitta och vänta i en halv timme men det var trevligt det med. Sen kom John och hämtade mig i Rimbo så var det bara åka hem och lägga sig, fast klockan var typ bara halv tio =P pinigt, men jag var fan helt slut. Tack för en trevlig dag brudar! =)

Idag vaknade jag pigg och utvilad, sovmorgon är inget man är bortskämd med direkt. Åt frukost och sen dags för storstädning, böt gardiner och fixade och donade. Känns inte som om jag inte hunnit med så mycket idag, skulle gå en promenad men när jag tittade ut så var det ju helt plötsligt mörkt så får nog ta den imorgon istället. Har typ mest suttit vid datan annars idag, medans John åkte cross. Ikväll ska vi nog bara ta det lugnt, kanske gå ner till svärfar och spela kort, appropå det jag knäcker dom på poker =) (ibland). Ne nu ska jag väl gå och bråka lite på John.

Ha en underbar lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0