Helg

Lördag
Världens jävla baksmälla, på världens pissigaste humör, så blir man väckt av en Moa som ligger och spelar spel på mobilen klockan tio på mogonen, Bussigt! Det är inte kul att väcka mej så jag var typ lite små grining hela dagen. Sen skjutsa vi Moa till bussen och jag åkte till Mickan, jag skulle leka med  Danne men han pallade inte kvällen i fredags så han var lite svår att få tag i om man säger så. Så jag och Mickan gick dit och väckte honom vid halv fyra tiden =P Sen drog vi typ och käkade, sen drog han till Helén och jag till fluff och tj. Aa juste kanske ska tillägga att jag hade typ skit tråkigt, vi åkte bil och satt i bilen åkte lite till och satt lite till. =P

Fredag
Förkrök hemma hos mej sen Mobergs, usch och fy och blää, jag säger inget mer. Men det var ganska kul ändå fast inge kväll jag skulle vilja göra igen =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0