Helg

Helgen har varit ganska lugn, mest slappat framför tv:n och datan. Blev en liten "blanda drink" kväll igår, men ändå ganska lugn.
Har även installerat om datan så nu kanske den inte är lika seg längre. Har suttit och fört över allt till en hårddisk och sen tillbaka till datan, bara det tog en och en halv dag, men nu är den klar i alla fall. Ikväll ska jag glo tv det är ju Andra Avenyn, det kan man ju bara inte missa. Imorrn är det skola, känns surt, lovet har gått så jävla fort, jag skulle vilja ha en vecka till men det får man ju inte. Blir nog somna tidigt ikväll, man ska ju upp med tuppen imorrn=)

Hade!

Kommentarer
Postat av: britnie spirs

Emeli ge mig ditt låååånga hår!

2008-11-03 @ 19:57:13
URL: http://brottarmaerta.blogg.se/
Postat av: e

men de e ju inte kvar längre =P då skulle du tagit de när jag kapade de =P

2008-11-03 @ 20:54:43
URL: http://emelitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0