Jobb, Jobb och Jobb

Gissa vilken tid jag gick upp i morse eller ska man snarare säga inatt? Halv fem, fattar ni halv fem, då hade ju säkert inte ens hälften av er gått och lagt er eftersom vi hade ledigt idag. Det var verkligen inte kul, stora påsar under ögonen och dags för smink, det kan ju inte blir bra. Åkte hemifrån tjugo över fem, mot Rimbo mot jobb. Kändes ganska bra, jag har inte jobbat så mycket, eller jo, men inte där man vet att man tjänar en massa pengar. Kändes faktiskt riktigt bra att jobba ändå, trodde det skulle va skit tråkigt men det var ganska kul. Aa juste kanske ska tala om vart jag jobbar, på tvätten i Rimbo, kanske inget drömjobb men helt okej som lite extra på kvällar och helger. Jag gick med mamma på morgonen och hon visade mig i galgen så fick stå där i nån timme, sen nått som jag inte kommer ihåg vad det hette. Fick stå i galgen nästan hela dagen för att lära mig alla koder och grejer, nu kan jag nästan alla=) Men fy fan va ont jag fick i fötterna och i ryggen, och jag som gnäller på mamma när hon säger att hon har ont för att hon jobbar där, asså jag kunde inte ens gå. Fick provligga deras massagestol en kvart innan vi åkte hem, mamma tyckte jag förtjänade det så dom stog och väntade. När jag kom hem var det bara lägga sig i sängen med fötterna högt upp i luften, laddning inför morgondagen.
Imorrn blir det samma visa som idag, upp med tuppen och iväg och jobba, efter så har jag iaf nått att se fram emot, ska shoppa med moiii och Ronny om planerna går som planerat =)

Hade Bra!






Kommentarer
Postat av: Fia&emelie

snygg bild =)

2008-11-06 @ 18:10:14
URL: http://humorsajten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0