Måndag igen...

Då var det måndag igen då, känns som om jag inte skriver annat än måndag måndag och måndag. I morse hade vi Näringslära, sen idrott och på idrotten hade vi prov och det gick inte alls bra, men det gör inget. Var inte alls taggad för att vara i skolan idag, jag slutade egentligen klockan tolv men kom inte hem förrän fem. Vi höll på med vårat UF företag, Jag, Moa, Alexandra & Tessan. Vi ska sälja blomsterarrangemang och det kan låta enklare än vad det är. Man måste få inspiration från något eller bara ha riktigt bra fantasi och det är inte alltid så lätt. Speciellt inte under press, det är nämligen mässa imorgon och då ska vi ställa ut lite av det vårat företag håller på med. Vi vet precis hur vi vill ha det, men det behövs mycket mer tid och absolut mer pengar. Men det gick bra till slut, vi va ut i skogen och fixade en massa grejer och satt och fixa några timmar så nu har vi kommit en bra bit på vägen =) Och dagens höjdpunkt: Tessan ramla på ett halt berg, hinken med alla grenar och sånt i flög åt ett håll och där satt tessan, skit förbannad för att hon blev lite blöt. Och jag trampade rätt ner i nått träsk eller vad det var, så hela strumpan och skorna blev dyngsura =P hehehe, lite kul var det faktiskt. Sen blev det lite tjaffs som vanligt men det får det bli när det är en grupp med fyra tjejer, fast ibland kan det vara riktigt jävla jobbigt. Glöm alla problem, imorgon kommer nya.

Sen när jag kom hem hade jag jätte mycket energi, så jag mamma och bror min började i mitt rum. Vi tog in soffan och torkade golv, flyttade möbler, monterade möbler. Så nu börjar det nästan bli som jag vill ha det, fast det lär nog ta några år, jag är nämligen ganska kräsen. Ska man göra om så ska man ju göra det ordentligt.

Ha en bra måndag! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0