Måndag

Fyy vad jag inte ville kliva upp i morse, klockan ringde 10 över 6 och det är inte kul på en måndag efter lovet. Hur seg som helst gick jag ut i kylan och ner till Stickan, sen åkte jag med honom hem. Jobbig biltur när tårarna bara rinner för att man är så jävla trött.
Första lektionen i skolan va Näringslära, den var ganska trögstartad men sen kom det igång när man fick göra lite själv, inte bara sitta på en stol och lyssna. Efter det var det gympa men jag hade inga gympa kläder så kunde inte vara med (Ojj, vilken osis ;)  Sen äntligen dags för lunch, sen har vi börjat planera inför MOA:s 18 årsdag nästa fredag, det blir Åland och sen Mobergs, det gäller ju att planera i tid. Sen har jag och Ronya planerat vad vi ska köpa, men Moa kommer inte få en enda ledtråd innan(bara så du vet MOA!!!) Nej men det kommer bli hur kul som helst.
Ganska soft skoldag ändå slutatde innan tolv och det känns ju inte helt fel.
Sen när jag kom hem åkte mamma och jag till tippen och slängde en massa sopor från det gamla rummet, skönt att ha det gjort i alla fall. Sen vidare runt i en massa affärer för att köpa present till bror min som fyller 21 idag " GRATTIS". Jag köpte två jätte fina blommor med två svarta krukor och en löpare, sen fick han även ljushållare och strykjärn med tillbehöver fast det var från familjen. Hem till bror kom även hans kompisar och mormor & c:o. Ibland är det ganska kul när dom kommer och man inte har träffat dom på ett tag, vi hade typ skrattdamp hela kvällen. Sen kom vi hem, jag och Ella satt och kolla i skolkatalogen, hon letade nog efter en pudding, jag sa till henne att det är lika bra att satsa på en äldre kille med mycket pengar redan nu så får väl se hur hon gör, fast hon är ju bara typ 8-9år nått =) Men det gäller att börja i tid. Nu ska jag ner och sätta mig vid den andra datan och skriva ut ett protokoll till vårt UF-företag Vitsippan. Vi ska nämligen till banken imorrn =)
AA juste kom på världens bästa grej, Jag är ledig torsdag & fredag, hur nice som helst.

Tjing på er!

Kommentarer
Postat av: ron

de kommer bli skiiiiiitkul den 14 ;D

2008-11-04 @ 19:08:17
Postat av: emelitta

ja men eller hur vi ska ju slänga moa över bord =P

2008-11-04 @ 20:05:44
URL: http://emelitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0