Ny start

Då var det måndag igen då, ganska jobbigt men ändå ganska skönt, då har man ju en ny helg att se fram emot. Idag hade vi prov i Näringslära, hade totalt glömt bort det, men det kanske gick lite bra iaf. Sen dags för gympa, jag hade släpat på kläder, skor och allt, trodde det skulle vara spinning, sen när vi kommer dit får vi veta att det ska vara teori.(kul jul). Då börjar hon snacka och då skulle hon gå igenom exakt samma sak som vi lektionen innan hade haft prov på, och det ska vi nu ha prov på nästa veckan. Lite krånglig mening kanske men det är inte så kompliserat, prov nästa måndag på exakt samma sak som vi hade prov på idag. (Boooring). Det skönaste med måndagar är att jag slutar klockan tolv, hur nice som helst. Kom hem, har börjat stor rensning i mitt rum, ska börja flytta över grejer till det andra nu. Har slängt hur mycket som helst och jag vill inte ens veta hur mycket som kommer slängas sen när jag kommer till min överproppade garderob. Och det jobbigaste är att det måste man gå igenom med mamma sen för att förklara varför man tänker slänga det, hälften av alla grejer sitter liksom prislappen fortfarande kvar på så i vissa fall kan det vara förståligt. Nu sitter jag och väntar på John som ska sätta upp lister i mitt rum, sen jävlar ska det fixas. Det är faktiskt bra med en snickare till pöjk, dom är så händiga =P
Ikväll blir det lägga sig tidigt, ska upp med tuppen och jobba, sen till skolan direkt efter, får se om jag blir utbränd, känns så =P






Kommentarer
Postat av: Anonym

du älskar skolan

2008-11-10 @ 21:08:23
URL: http://brottarmaerta.blogg.se/
Postat av: e

jaha, tack för infon =P

2008-11-10 @ 21:27:33
URL: http://emelitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0