Onsdag

Hade redovisning med Moii i morse, det gick nog åt pipan =P Men det gör inget, vi är bäst ändå. Sen var det håltimme som vanligt och sen lite engelska. Jag har hunnit med två körlektioner idag oxå =) är man inte bäst eller är man? Det gick hur bra som helst.
Jag ville verkligen inte sitta hemma idag igen så ringde mickan och frågade om hon ville leka med mig, och vem tackar nej till att leka med mig? Inte hon iaf. Åkte dit fick middag =) Sen mötte vi Danne och då gled vi runt lite, dampade lite i snön. Det var ganska kul tills jag blev knuffad i snön =P Det var roligare när Mickan blev de =)
Kom precis hem ska försöka sova snart om man får? =P

Ha en trevlig natt ;)

Kommentarer
Postat av: Moooiii!

jo men fan vad vi är bra :P

2008-11-28 @ 15:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0