Onsdag

Idag tänkte jag inte gå till skolan alls, mådde inge bra när jag vaknade, men tänkte: Nej, nu har jag missat typ2-3 onsdagar i rad och det är inte bra för betygen. Tänkte först bara gå på den första lektionen som är 2,5h lång, men sen började jag må bättre så stannade hela dagen. Fast vid två tiden då ville jag bara gå hem och lägga mig i sängen och tycka synd om mig själv. Jag tror att det kan ha med att jag är laktos allegiker, för då brukar det bli såhär, kramper i magen och det känns som om man ska spy. Men kämpe som man är så höll jag ut.
 Ikväll ska jag spela lite och kolla tv , sen blir det somna tidigt, imorgon ska jag nämligen börja på ett nytt jobb =) På mammas jobb, kommer bli as nice med liten extra peng i min tomma plånbok. Har varit där förut så jag vet hur det fungerar och så, men dom första fem dagarna måste man gå igenom alla maskiner och sånt tillsammans med någon, jag tror att jag får gå med mamma, bara jag inte får gå med alla tanter som nyper en i kinden och säger att man har blivit så stor =P Annars skulle jag inte klaga om jag fick jobba med mormor för hon sitter bara inne på kontoret och svarar i telefonen och snackar skit, det vore ju ganska kul. Jag har bara ett litet problem inför imorgon, jag har en fobi och det är matlåda, bara namnet gör mig äcklad, Jag kan verkligen äta matlåda, vette sjutton hur jag ska klara mig i livet men det löser sig nog.
Det ska bli väldigt kul iaf, jag kommer tjäna nästan dubbelt så mycket som på mitt förra jobb, så man tackar ju inte nej direkt!

Tänkte bara nämna min trogne läsare av min blogg, Ronya Harnebäck! <3 =)
Och på fredag blir det shopping i stan med den lilla filuren och Mooiiiii <3

Ha det bra alla glada fiskar!

Kommentarer
Postat av: ronya

hahahaha "min trogne läsare" ;P

2008-11-07 @ 23:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0