Skola?

Orkade inte jobba i morse när jag vaknade , konstigt att man alltid känner sig som sjukast på morgonen. Och så var jag osäker på om bussarna skulle gå och jag ville ju inte sitta fast i Rimbo, så det var bara att somna vidare. Vaknade vid halv åtta trodde att Moii skulle komma till mig men hon var lite trötter. Skulle precis spola igenom håret när det blev strömavbrott, så fick ta det sista vattnet som fanns i slangen och spola med is kallt vatten.
Tog halv tolv bussen in till skolan och där visade det sig att det inte fanns någon lunch och det var inga lektioner, kunde ingen ha sagt de då. Helvete. Jag och Moii satt och pluggade lite inför redovisningar imorrn =) Nu sitter jag här och glor runt lite, ska försöka fixa lite i rummet eftersom på fredag är det "lilla inflyttningsfesten". Hehehe.

Puss och Kram skumbanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0