Slapp dag

I morse vaknade jag lite halv stressad, vaknade klockan åtta, kollade på mobilen där jag såg ett sms från Moii där det stog att hon kommer till mig halv nio. Inte en chans att jag hinner göra mig klar på bara en halv timme =P men jag hann duscha iaf. Vi satt och glodde tv lite samtidigt som jag sminkade mig. Sen dags för frukost och te drickande. Sen dags för det tråkiga, plugga. Har en jätte jobbig uppgift, vi ska fixa en typ tre dagars utflykt i Roslagen. Jag och Moii ska fixa en tripp för en mamma, pappa och två barn 3 och 5 år gamla. Det är fan inte lätt. Jah vi kom en bit på vägen iaf. Sen tog vi halv tolv bussen upp till skolan och käkade lunch, sen hade jag håltimme till klockan två. Och som vanligt så slutade jag sent idag igen, har slutat runt fem dom här tre dagarna den här veckan, usch!
Sen kom John och hämtade mig för han skulle fixa lister i mitt rum, men det var lättare sagt än gjort de, jag gav upp efter en halvtimme och höll på ett tag men han tröttna, så han kommer tillbaka imorgon istället.
Aa juste en grej har också hänt, jag vet inte om det är bra eller dåligt, har inte riktigt bestämt mig än, men det snöar ute. Det är lite bra för att det blir ljusare ute men det blir ju kallare också.

Lite bilder från mässan igår:

Vill du beställa blomsterarrangemang?
Kontakta oss via mejlen: [email protected]


                                                              



                                                                                        
                
                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0