Slutdag på veckan

Jag tycker inte om södagar, för då måste man tänka på allt man ska göra i veckan, alla prov och sånt som kommer. Jag tror till och med att jag har ett imorgon, men kommer inte riktigt ihåg vad det handlar om så jag vet inte vad jag ska plugga för nått. Men idag ska jag nog bara ta det lugnt, kanske plugga lite fast inte inför nått prov utan ett arbete om saker att göra i Roslagen.
Jag har precis varit ute och gått lite, jag passade även på att ta lite bilder. John åkte cross och skvätte snö på mig så jag tröttna. Sen kanske jag ska tillägga att jag ramlade två gånger också =P hehehe, fy fan va jag garva. Jag har inte riktigt bestämt mig för om jag gillar snö eller inte, det finns så mycket positivt och negativt om det så det ligger nog mitt emellan.

Negativ:                                      

Kallt
Blött
Halt
Livsfarligt(väglag)
Jobbigt att gå i
Man behöver mycket kläder för att gå ut


Positivt:

Det blir ljust
Julkänsla
Mysigt
Man slipper gå ut man får sitta inne framför datan under en filt












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0