Snöstorm

Vaknade som vanligt i morse klockan sju, mådde piss, men jag tänkte va fan jag skulle ju bara vara i skolan en och en halv timme sen vidar till gillinge så jag kunde ju lika gärna gå. Va riktigt lat sminkade på lite smink på gardagens(får duga), lite halv skitigt hår men hallå det är ju vinter då får man ju ha mössa =). Satt i soffan med huvudet färdigt, satt och tänkte lite vad jag skulle ha för kläder samtidigt som jag glodde på The Voice(som vanligt). Sen typ en kvart innan jag tänkte gå till bussen ringer mamma och säger att det inte går några bussar idag, skrik och panik, men Gillinge då!?!?! snackade med mickan och henne kan man lita på, hon fixade allt, och efter lite trassel fick vi boka om så nu ska vi köra den 8/12 ist =)
Sen som vanligt suger det att bara sitta och glo så jag gick ut och började skotta snö men gav upp efter en halvtimme, kände att det är nog dags att gå upp när man är så snurrig att man knappt kan stå på benen, så jag gick inte snackade lite med Moii i telefon. Aa juste missade säga att jag ringde till skolan också för att sjukanmäla mig och kolla om det var någon skola idag, men Nix pix, vi slapp.
Nu sitter jag här glor runt lite, lägger upp bilder och snackar äckligt med Moii på msn =P alltid lika roligt =P I fredags kom vi på att vi är nog lite för ärliga mot varandra ;) eller hur Moii?! Ska försöka plugga lite snart .

Hade bra ute i era snötäckta stugor

Dagens tips: Lämna bilen hemma!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0