Tisdag

Dagen: Mässa, körlektioner, regn, slutade sent, städa.

Känns inte som om jag får nått gjort i rummet, har slutat sent både igår och idag fast jag egentligen skulle sluta tidigt, mitt tidsschema ligger efter ganska många timmar. Nu har jag städat lillebrors rum så att jag kan lassa in lite nya grejer där. Men jag har kommit på en sak att om man sätter sig ner, då tappar man all lust och ork. Det är mycket bättre att hålla på hela tiden och sen ge upp när man ska gå och lägga sig. Fast ikväll blir det lägga sig tidigt, jag har nämligen feber. Men rummet måste bli klart nån gång så det är bara bita ihop.

Mässan var kul, bilder kommer sen när jag hittar kameran(har letat som en tok).

Tjaoo <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0