Tisdag

I morse gick jag upp med tuppen igen, halv fem om man ska vara exakt, va trött som fan men måste man så måste man. Började jobba klockan sex, känner mej hur duktig som helst som faktiskt orkar jobba så tidigt på morgonen, speciellt innan skolan. Men det gick ganska bra förutom att jag hade ont i huvet och i ryggen, som tur var så jobbade jag bara fem timmar. Sen dags att typ kuta till bussen, känns ju lite surt att missa bussen om man är i rimbo, fast jag har ju min reserv morfar, men det känns lite taskigt att han ska behöva skjutsa jämt.

I skolan var det dags att jobba med företaget, det var lite små tjaffsigt, men vad mer kan man begära när det är fyra tjejer i en och samma grupp. Det gick väl bra ändå, inte för att jag var så taggad att jobba med det men ändå, jag gjorde det jag kunde. Var lite små seg hela dan, har haft världens mest irriterande huvudvärk. Plus att jag hade världens sämsta hår-, sminkdag, hade svettats bort allt smink på jobbet och hade inte med mig så mycket mer. Sen är dålig hårdag nog ett av mina värsta bekymmer, inte för att jag brukar vara fin i håret, men när det är så där "flygit" och aldrig ligger där det ska, då är det jobbigt.
Som tur va så hämtade mamma mig idag, de va inge kul väder ute så ville inte gå. Vi åkte ner på stan istället, jag köpte två par strumpbyxor, ett par tights och två nagelfilar eftersom jag ska fixa moas naglar på torsdag =). Sen åkte i vidare upp till Jysk och Rusta och allt vad det heter, där hittade jag påslakan set, gardiner, en matta och en massa småsaker. Köpte även en liten rolig present till John, bara för att han är så duktig som orkar stå ut med en grinig tjej som mig, tycker fan synd om honom ibland. Men det kan vi ta nån annan gång.
Jag tänkte börja röja rejält i rummet idag, men asså jag är helt slut, ska gå och lägga mig nu. Imorgon bitti blir det 2 körlektioner och sen möta Moa.

Aa juste idag har jag och Mickan bokat Gillinge ( bättre sent än aldrig) Körkort here I come (not)

Ha en trevlig kväll, de ska jag ha, i mina drömmar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

dagen har sugit lika mycket som Jenna JamesssssON!

2008-11-12 @ 17:02:08
URL: http://brottarmaerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0