Underbara regniga torsdag

Idag hade jag en ganska skön dag i skolan med helt okej lektioner. Sen var det världens godaste lunch, tänker inte skriva vad det heter för kan inte stava men lite kortfattat, Kött, bakpotatis och bea, plus en grym salladsbuffé, nice? Svar ja. Sen gick jag lite tidigare idag, orkade inte vara kvar och moa satt och väntade på mig, så vi tog en promenad hem till mig istället(i regnet). Sen var det dags för manikyr, vi satt väl i nån timme, hade lite snack med ronya via camen också, det var ganska kul =) Men jag tror moa blev nöjd iaf, man kanske skulle behövt en fil till en häst eller nått (om det finns det), hennes naglar fick jag kämpa med men det fick ta sin tid. Sen gick snacket ganska mycket om morgondagen då Moiii blir arton, jag är nog mer taggad än vad hon är, men det ska det bli ändring på. Kom nyss hem var på flygis och köpte lite deo och naturgodis =) Nu ska jag packa lite, sen dusch och sen tv. Ska nog raka bort afrot på benen också =P

Tjing på er!

Kommentarer
Postat av: Line

Hej, allt bra? :)

Jo jag undrar om du köper kläder på H&M och Gina tricot? Isåfall har jag ett tips till dig hur du kan få presentkort hemskickade till dig från H&M eller Gina Tricot:) Det får man genom att samla poäng! Och för att kunna samla poängen måste du bli medlem här --> http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=98477 . Blir du medlem nu får du 50 poäng att börja på! Och allt är gratis, så det skadar inte att man ger det ett försök :D Lycka till!=)

2008-11-14 @ 12:19:04
URL: http://fineliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0