Va ska man hitt på?

Okej att det är skönt att slippa skolan, men det kan bli jävligt långtråkigt att bara sitta hemma, alla gör det men man kan inte vara med någon eftersom man inte kan ta sig nånstans. Typ som ett fängelse om jag ska förklara det lite kortfattat. Det har faktiskt blivit ganska många timmars data sittande/liggande idag, men vad ska man göra då? Vara ute? Ja men va kul att vara ute helt själv. Har snackat med folk på msn och många timmar i telefon och alla har typ lika långtråkigt. Fast dom första timmarna vid datan var ganska roliga, eller hur? (ni vet vilka ni är) Mohahaha, hoppas jag inte sabbat nått bara=P
Sen skulle jag ut och övningsköra bort till coop, det är ju fan livsfarligt är köra nu, och så kom det en jävla IDIOT och svängde ut precis framför mig uppe i donken korsningen, Tvärnit och slå sönder tutan var det som gällde. Sånna där människor borde skjutas, inte för att verka arg men jag är skit arg! Ja nu blir det väl sitta här och planera morgondagen, Hemma? Inte hemma? Jobba? Inte jobba?
Hoppas att det är kaos imorgon oxå =) I Like it!

Ha en bra kväll, om det nu går <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0