Fredag

Jaha nu var lov veckan slut då. Idag har jag varit med Mickan och hennes mamma till Täby. Köpte två linnen, en tunika, nagellack och ett par tights. Sen blev det lunch på donken. Kom hem typ vid två satte mig vid datan, låg och glodde lite tv, packade ihop lite grejer sen vid fyra kom john och hämtade mig. Åkte och handla och sen hem för att äta en skit god middag och kolla idol, (eller jag iaf, john hatar idol). Nu håller vi på att installera om min data, hade tydligen en massa virus =P tyckte den va lite seg. Får väl se om den är färdig tills imorrn, för då blir det nog sitta och spela hela dagen för det ska ju bli svin kallt. Sen på kvällen kommer Luder förbi och kanske Tommy, då blire grilla och spela tv spel och dricka öl. Standard när man umgås med dom. Hoppas ni har en trevlig kväll alla glada, och spöka riktigt mycket nu i helgen, för det ska jag göra. Kanske tar en sväng ner till svärfar för lite "Bus eller Godis" ;) Hehehe.

Hej på er alla Spöken och Häxor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0