Fredag

Vakna i morse och va helt slut, som vanligt. Måste va nått fel på mig eller så är jag bara allmänt trött och seg. Tänkte stanna hem men tog mig till skolan, skulle bli ett jävla liv på mamma annars. Hon var nämligen ledig idag för en gång skull, förtjänar hon. Kom till skolan och där visade det sig att vi inte skulle byta om, då var min dag räddad. Vi hade teori, och sen böt vi om en snabbis för att göra efterrätt, tänkte skriva vad det heter men kan inte stava :P hehe. Sen kom therese och hämtade oss ner till bolaget och snabbt hem för att sova middag. Mamma säger att jag är som en gammal tant som måste sova middag, men för att palla en hel kväll och ha gått upp typ halv sju så måste jag det, speciellt nu på hösten. Vaknade efter nån timmes skön sömn, tog en dusch och satt och glodde runt lite här. Sen var det dags för speltimme med familjen, jag, brorsan, mamma och låtsaspappa, det är en klassiker. Det blev ett par skrattattacker, sånt är alltid trevligt. Sen var det dags för förberedelse, brorsan har precis försökt lära mig några sköne mooves i vardagsrummet, haha "vattenspridare" och allt vad det hette. Men dom drar jag nog inte ikväll. Nu sitter jag och väntar på Tessan, Helén och Tim. Vi ska väl sitta här och bara ta det lite lungt för att sen dra vidare till Mobergs. Vi kanske ses där? ;) Ha en underbar kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0