Hej alla glada!


Nu har även lilla jag skaffat en blogg, vet inte om jag har tid men det löser sig alltid.
Dagen har varit lite sådär, känner mig lite små krasslig. Att det var den jobbigaste dagen på hela veckan gjorde ju inte saken bättre, slutade halv fem idag. Onsdagar är inte en utav mina favoriter direkt, men man måste ju ta sig igenom den också. När jag kom hem var det dags att byta om till målarkläder och börja måla i mitt nya rum, det kommer bli hur fint som helst när det blir klart. Frågan är bara om det blir klart? Jag har en förmåga att ge upp när det inte går/blir som jag vill/tänkt, men jag ska verkligen försöka få det färdigt så fort som möjligt. Nu sitter jag i sängen och glor på Bonde söker fru, lite sådär små pinigt att titta på men samtidgt ganska kul. Ne, dags att ta sig i kragen och hoppa in i duschen.

Jag


                                                                                                                                                 / Emelie

Kommentarer
Postat av: Anonym

välkommen höhööhöh???

2008-10-15 @ 20:46:05
URL: http://brottarmaerta.blogg.se/
Postat av: jej

tjeena!!!

2008-10-16 @ 14:45:04
URL: http://jessiicaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0