Helt vanlig torsdag

I morse när jag vaknade kändes det som om klockan var typ 3 på morgonen istället för 7. Det för mörkt, tyst och jag var hur trött som helst. Men man måste bara försöka resa sig upp sen brukar det gå ganska bra, vingla ner för trappan, kissa och sen sätta på tv:n. Det är en bra början. Vaknade till liv sen i alla fall.
Första lektionen var festarrangemang, det är faktiskt ganska kul eller ibland i alla fall. Sen var det dags för lunch, Dagens lunch: Våfflor med sylt & Glass. Helt okej, lite väl mjuka kanske men det slank ner. Efter det skulle vi egentligen haft håltimme i typ 2h men vi flyttade engelskan så fick sluta halv 2, hur skönt som helst. Engelskan gick ganska bra idag för en gång skull, jobbade ganska mycket så har inte så mycket kvar nu. Sen var det lite damp humör också mest hela dagen, jag diggar verkligen Melinas garv: Höhöhöhöhöhöh. Hehe du är rolig du. ;) Sen var Jessica så snäll så jag fick skjuts av henne hem, tack för det! Jag var lite orolig i början när jag satte mig i bilen men hon kör ju som en Kung.(eller nått).
Kom hem försökte städa lite det gick väl sådär, sen skulle jag lägga mig i sängen och glo på tv men somnade som en stock, vaknade precis så får se om jag kan somna ikväll annars blir det inte kul att vara i samma rum som mig imorgon. Nu ska jag nog bara städa lite och sen ta det lugnt.

Ha en trevlig kväll & Simma lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0