Jag ska måla hela världen lilla mamma

Blev väckt i morse klockan nio av att telefonen ringde, vem f*n ringer klockan nio på en vardag för att prata med någon som jobbar, vanligtvis är man ju på jobbet klockan nio. Inte kul att väcka en björn som sover det kan jag bara tala om. Efter det var jag skit grinig och kunde verkligen inte somna om. Gick ner glodde tv, läste tidningen och åt frukost, visste inte vad jag skulle göra sen var inte på nått bra humör, men efter ett tag började jag städa lite i lillebrorsans rum. Sen blev jag på plock och målar humör så städade och böt lillebrorsans garderob och målade klart i mitt rum =) Men tyvär tog färgen slut, har pytte lite kvar så ska åka och köpa färg nu så fort mamma kommer hem, sen ska jag nog fortsätta. Jag måste hinna färdigt till helgen, då ska vi till Uppsala och handla grejer till rummet och till toan, då ska även lister i tak och golv upp. Sen är det bara börja flytta in, jag vet precis hur jag vill ha det, ska kolla lite i Jotex katalogen idag, ska se om jag hittar några fina gardiner eller något annat kul.
Ne nu ska jag ut till spillan och hämta bror sen åka och köpa färg.
Varning: Det är jag som kör så ge er inte ut i trafiken för nu kommer rallykalle!

Puss & Kram julegran! <3


Kommentarer
Postat av: britnie spirs

mååååla inget emelie

2008-10-30 @ 11:14:59
URL: http://brottarmaerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0