Lov

Nu känns det verkligen att det är lov, jag har vänt på dygnet redan efter en natt. Jag kan inte somna, igår satt jag uppe och kollade en massa repriser av olika tv program men det blev ganska tråkigt i längden. Det är ju hur tråkigt att sitta uppe helt själv, John somnade flera timmar före mig, och där satt man ensam i mörkret med en dator i knät. Somna till slut i alla fall, men somna sent betyder ju även att man vaknar sent, då var ju halva dagen borta.
Klev upp i morse i alla fall, diskade lite och packade ihop datan och lite saker, sen kom mamma och hämtade mig i Rånäs. Jag körde hem, gick väl bra, det var rätt längesen nu faktiskt. Nu sitter jag här och väntar på att Moa ska höra av sig, hon är ju inte direkt snabbast i stan =)
Nu ska jag antingen fortsätta måla i mitt rum så att det kan bli färdigt nån gång eller så ska jag övertala mamma att åka ner på stan, får se vilket humör hon är på. Kvällen består nog att tv tittande och film.
Rånäs

Kommentarer
Postat av: britnie spirs

En annan jobbar ju och går upp halv 6 :(

2008-10-28 @ 19:04:33
URL: http://brottarmaerta.blogg.se/
Postat av: Anonym

va du e duktig då, vart jobbar du? =)

2008-10-28 @ 19:32:47
URL: http://emelitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0