Måndag

Ny start på en helt ny vecka, ingen bra börjar för min del, va helt slut när jag vakna i morse kändes som om jag ville sova hela veckan ut. Det känns jobbigt att gå upp när det är höst, man vill ju bara ligga kvar under sitt varma täcke och speciellt inte behöva gå upp när det är mörkt ute fortfarande. Kom till slut iväg till skolan efter att ha suttit på sängen i typ en halvtimme och bara stirrat rakt fram. Kom till skolan hade Näringslära(inte direkt en av mina favoritlektioner),men vi snackade om nått med mat på den lektionen tror jag*kul* mer kommer jag inte ihåg. Sen dags för gympa, va inte ett dugg taggad och orkade inte ens vara med men sen fick jag höra att det var avslappning, självklart skulle jag vara med =) Finns ju inget bättre än att få sova på lektionstid. Sen kom ju dagens höjdpunkt FRIENDS grej, vi skulle lära känna varandra på skolan. Vi va indelade i 10 lag och först skulle man springa och hämta en massa saker t.ex. orange filt, ciggpaket,läppglans,sudd,en röd mattebok, en spindel, en mask m.m. Det var ganska kul. Sen nästa grej var knuten, ni vet när man ska blunda och ta varandra i handen och sen lösa upp knuten, ni kanske inte fattar men det gör inget. Sen var det dags för något som inte är min starka sida, kasta vattenballonger till varandra på olika avstånd och man förlorade om man tappade den. Nästa grej var något jag inte såg fram emot, säckhoppning! Men jag överlevde.

Nu sitter jag hemma har precis vart och köpt målarfärg till väggarna i mitt nya rum, det blev en färg som heter mussla. Skulle precis börja rensa ur lite ur rummet så man får plats och så att väggarna är tomma, det kan ju vara en fördel. Men eftersom min datanörd till lillebror vägrade hjälpa till och det är hans saker så fick jag ett litet utbrott, kastade papperkorgen åt *pip* och skrek lite brukar funka, så nu sitter jag inne på mitt rum och försöker lugna ner mig efter mitt raseriutbrott, får se om jag börjar om igen.
Ganska i snitt trög dag, ganska långtråkig, kan vara för att jag är så trött. Blir nog sova tidigt ikväll =)

Hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0