Sovmorgon

Tisdagar är nog den bästa dagen i skolan, det börjar med att vi har sovmorgon till 12 och sen har vi vårat UF företag så då får man jobba så mycket man känner för, det är en ganska fri lektion och man bestämmer själv. Efter det har vi psykologi, det är hur svårt som helst jag fattar typ ingenting men ändå. Sen slut klockan 3 =) Hur skönt är inte det?
Sen när jag kom hem var det bara att hoppa i målarkläderna och fortsätta måla i mitt rum, har kommit ganska långt nu faktiskt. Ska försöka övertala mamma att åka till Uppsala i helgen så vi kan köpa grejer till rummet och till badrummet så John kan börja fixa det snart. Jag får ju faktiskt ett eget badrum när jag byter rum, jag har planerna i huvudet hur allt ska de ut och vilka färger. I huvudet är det skit snyggt men får se hur resultatet blir sen när det är klart, och bara inte mamma lägger sig i för då kan sluta hur illa som helst.
Nee dags för middag , Hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0