Tråkigt

Jag har så jävla tråkigt så det är inte sant, nu är jag trött på att måla och be om hjälp som man aldrig får. Hatar när man ska behöva göra allt själv, speciellt när det inte är ens egna saker man ska städa och plocka, sortera och kasta. Och ingen hjälp får man av ägaren. Har försökt måla klart idag men tappade suget, inte lätt när man får "hjälp" av en död fisk. Vill verkligen att det ska bli färdigt, mitt nya rum, men för det så måste jag åka och handla en massa grejer och det är inte lätt när man inte har körkort. Men man kan ju ta allt sen istället, sen, sen, sen och sen. Jag vill att allt ska ske nu inte sen, börjar man renovera något så gör man ju klart det så fort som möjligt inte inom en period av 10år.
Nej nu orkar jag inte mer, lägger ner det med målning och allt vad det heter i alla fall nu över helgen, det tar på krafterna och inte minst mitt humör.
Ikväll ska jag bara sitta vid datan och kanske kolla lite film. Morgon dagen vette sjutton hur den ser ut, men det ryktas om att det eventuellt blir en tripp till Åland, men man vet ju aldrig.

Ha det bra alla glada!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0