"Ugly Betty"

Fy vilken dag. Tog bussen till stockholm i morse, hade tid hos tandläkarn halv 11, kom in kvart i , dom va lika sega som vanligt. Låg och gapa i typ 50min, helt torr i munnen och mina läppar va fulla med lim. Jag fick tandställning i underkäken. Usch och fy och blä. Kändes typ som vanligt hade lite svårt att tugga bara. Åkte till skolan gick på (boring) engelskan och hade svenska prov.(gick helt okej tror jag). Men sen jävlar small det till, kan inte tugga och det bara tjuter i huvet. Det känns som när man var liten och hade en lös mjölktand det är bara det att det känns som om alla mina tänder är lösa. Så nu sitter jag här och tycker synd om mig själv, har precis försökt få i mig lite soppa men bara det gör ont. Jag ser ut som Ugly Betty för er som undrar. (Bilder kommer inte).

Kvällen blir nog rätt lugn, ska glo tv, ringa johnneboy och kanske måla om jag orkar. En liten dusch skulle sitta fint också! =)
Hade fint alla glada! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0