Vilken kväll!

Kryssningen avklarad. Hade hur kul som helst. God mat, trevligt sällskap, dans och mycket sprit, det kan ju inte bli bättre. Kvällen började med mat och sen vidare till hytten för att göra oss i ordning. Sen vidare upp till mammas hytt för förkrök, måste ju bara säga det att hon och hennes polare är ju helt galna, haha vilka jävlar damer alltså. Tänkte skriva tanter men efter den här resan kan jag nog inte säga de. Vidare sen till baren och där var det dans, dans, drinkar och lite mer dans. Vi gled runt snackade med alla möjliga människor, lite sådär små trevligt. Kvällen rullade på och klockan blev 3, då stängde nattklubben. Vi skulle gå och lägga oss men hamnade av någon konstig anledning i cafeterian och tur va väl de för där hittade vi en räkmacka, och vad är väl inte bättre fyllekäk än räkmacka? Tyvär så tappade jag ju min på golvet men ändå. Sen var det dags att gå och lägga sig, hittade våran rumskompis som vi räddade från nån lite halv porrig snubbe. Somnade väl vid halv 4 eller vad klockan va.Vakna klockan nio av att det var dags för frukost, lite så där små jobbigt att bara ha sovit 5 timmar och fortfarande va halv full när man vaknar, ingen kul känsla. Dagen rullade på ganska bra alla va ju lite halv sega, vissa låg och sov och andra låg och spydde. Vi va på karoke och några hundra besök i taxfreen, sen var det dags för den jobbiga resan hem från sthlm. Jag satt med spypåse i knät på bussen hela vägen från sthlm till Norrtälje. Lite halv jobbigt att må illa och kallsvettas på en buss med en massa människor på, ville ju inte skämma ut mig direkt. Men det gick ganska bra till slut. Slutsatsen är väl att jag har haft hur kul som helst och skulle gärna göra om det, kanske dricka lite mindre sprit och mer vatten nästa gång =)

Kommentarer
Postat av: Tessan

faan vad duktig du e på att bloggga :)

2008-10-19 @ 12:25:23
Postat av: Anonym

Tack ska du ha, man måste ju va på topp =) hehe

2008-10-19 @ 12:29:54
URL: http://emelitta.blogg.se/
Postat av: Michelaaajn

taack desamma hjärtat :) dtvar riktigt kul <3

2008-10-19 @ 20:38:28
URL: http://michelaaajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0