Vintertid

Vaknade i morse och det kändes jätte skönt att man ställt om klockan då gick inte hela dagen bort i sängen. Tog det lugnt i morse, åt en jätte god frukost och spelade lite data. Det har varit en ganska grå och dyster dag idag, man ville typ bara sitta inne. Men jag hade så mycket energi, jag gick ut krattade, städade och fixade lite, tog in dynor och lampor och sånt så att det inte fryser sönder. Sen gled jag mest runt medan John klippte gräset, fixade lite med bilen också. Det är så skönt för det känns inte som söndag idag bara för att det är lov, en härlig tanke. Nu sitter jag här och glor på tv (världens längsta tonåringar på 4:an) har bakat lite också, jag vet inte vad jag bakade, jag hittade bara på lite. Men det blev ganska bra tror jag. Kvällen ser ut som följande: Äta mat, kolla ensam mamma söker och andra avenyn, sen blire nog sitta uppe halva natten och spela, har precis fått ner ett nytt spel =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0