14/4

Gårdagen spenderades med Mickan. Vi käkade middag och gick promenad. Sen träffade vi rebecca ett tag och sen gick vi hem till Gurkburk som fyllde 21 ;) Satt och kollade lite på tv och snackade skit hemma hos henne några timmar  =) Ja va gjorde vi sen? Mattias kom och  hämtade oss, åkte upp till Pia och sa hej, sen skjutsade dom hem mig =)

Blev väckt av att mamma ringde för typ en timme sen och sa att jag tydligen skulle jobba idag, oj då! Tack för infon! Men det var bara försöka vakna till liv och göra sig i ordning. Så nu sitter jag bara och väntar på att bussen ska gå ;) Känns ganska bra att åka och jobba, speciellt när jag inte behövde gå upp halv 5 utan halv 8 ;) Kanske man är lite pigg ändå ;)

Ha en bra dag! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaaa så kalrt ;D HAHA.. vadåra?

2009-04-15 @ 10:49:38
URL: http://melinahafelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0