16/4

Hade körlektion klockan nio i morse ;) Måste erkänna att det gick riktigt bra. Men det känns ganska tråkigt faktiskt, det var den sista körlektionen jag hade med Ann! =( Kommer sakna våra pratstunder :) Men hon kan få åka med mig på en runda sen när jag får körkort :)
Iaf, sen tog jag bussen till Rimbo och gick och jobbade några timmar..Kändes ganska bra att det inte belv så många timmar idag faktiskt, för jag va så jävla trött! Ska snart försöka orka resa på mig och städa rummet, tänkte försöka dammsuga lite. Måste erkänna att det är dags, speciellt eftersom det ligger en död humla mitt på golvet som jag mosade med ett glas häromdagen ;) Haha! Jag hatar humlor så jävla mycket! Läskiga små saker de där! Usch!



Hade <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

HEJ ANN

2009-04-16 @ 19:09:27
URL: http://melinahafelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0