2/4

Tog halv tolv bussen in till Norrtälje idag, skulle möta upp Mickan för lunch. Gick till Pelikan, satt där och käkade och snackade ett tag. Sen gick vi och satte oss i sole och väntade på att klockan skulle bli 2. Vid kvart i två gick vi till körskolan, skulle ju på riskutbildningen idag. Den var helt okej, kändes inte direkt som att man satt där i fyra timmar. Det var Ann som hade kursen och henne gillar jag, det gör det lite roligare! Hon pratade om sömn, droger och alkohol. Fick se några hemska filmer också, en som var riktigt hemskt faktiskt!
Sen begav jag mig hemåt. Käkade lite, sen åkte jag och mamma ett glädje varv i Ådin som blivit fixad =) Annars har jag väl inte gjort så mycket, suttit här, försökt övertala alejandro att följa med ut imorgon, men det är fan inte lätt!!!! :@...Sen har jag pratat med Moii i telefon i några timmar också =P Haha!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0